Bakboek
Taarten, cakes, banket en nog veel meer stap voor stap recepten
Gebonden NL 2022 1e druk 9789000384389Samenvatting
Van cakes, taarten, gebakjes, koekjes, chocolade, semifreddo tot pudding en nog véél meer dolci om je vingers bij af te likken!
De Zilveren Lepel is onbetwist dé autoriteit op het gebied van de Italiaanse keuken. De Zilveren Lepel - Bakboek is de eerste editie die zich helemaal richt op dolci – het Italiaanse woord voor zoetigheden. In dit prachtig vormgegeven boek komt de patisserie uit de verschillende Italiaanse regio’s tot leven in 140 klassieke en eigentijdse recepten. Inclusief 50 basisrecepten waarmee je de bouwstenen krijgt om Italiaans te leren bakken. Alle voorzien van stap-voor-stapfotografie.
De Zilveren Lepel is al meer dan zeventig jaar het best verkochte kookboek in Italië. Alle recepten zijn traditioneel, geworteld in de Italiaanse cultuur, verzameld vanuit heel Italië en met de specialiteiten uit elke regio. De recepten zijn zo herschreven dat het buiten Italië ook begrijpelijk is, en de gerechten zijn dan ook gemakkelijk te bereiden voor iedereen. De Zilveren Lepel is dé bekende kookboekenreeks over de Italiaanse keuken die je moet hebben.
De rijk geïllustreerde, luxe vormgegeven kookboeken in de serie De Zilveren Lepel bevatten een uitgebreide verzameling recepten uit de Italiaanse keuken. Ook verkrijgbaar in de serie zijn: De Zilveren Lepel, De vegetarische Zilveren Lepel, De Zilveren Lepel - Classic, De Zilveren Lepel - Chocolade, De Zilveren Lepel voor kinderen en De Zilveren Lepel per regio.
Specificaties
Lezersrecensies
Vaak samen gekocht
Anderen die dit kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan