Filteren
Trefwoord
13 resultaten
Trefwoord: Datagestuurde-marketing
paperbackNederlands308 blz.9789001078485
2e druk
4-4-2023
andere uitgaves beschikbaar
Evenals de eerste editie is het boek een brede afspiegeling van het gebruik van data: van metrics tot privacy, data-communicatie en optimalisatie. Meer
paperbackNederlands452 blz.9789024400584
3e druk
1-9-2021
Handboek Marketing 4.0 laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing. Meer
ingenaaidEngels9781118733899
15-9-2014
Dit boek bevat een strategische routekaart voor leidinggevenden die de chaos willen uitwissen en willen beginnen het competitieve voordeel en groei die te bereiken is met big data. Meer
gebondenEngels240 blz.9780470583784
1e druk
Wat klanten online over u zeggen is belangrijker dan ooit. Het maakt niet uit of u online verkoopt, of via vertegenwoordigers, of via distributiekanalen. Meer
e-bookEngels300 blz.9789492196071
1e druk
9-9-2015
andere uitgaves beschikbaar
'Online Brand Identity' helpt je optimaal gebruik te maken van alle datasignalen die het internet biedt, maar ook van het creatieve canvas waarmee je merken tot leven brengt. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789089655172
2e druk
24-2-2020
Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te vergelijken, waardoor je al snel in een prijsconcurrentiestrijd belandt. Meer
gebondenEngels208 blz.9781119668510
1e druk
20-4-2021
In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the “Four P’s of Marketing,” Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers’ needs and make a difference in the world. Meer
paperbackNederlands346 blz.9789001753634
1e druk
19-4-2022
De mogelijkheden die het evenement biedt om de kracht van live-communicatie succesvol in te zetten zijn ongekend. De toevoeging van beleving en emotie brengen de boodschap van het hoofd naar het hart. Meer
paperbackNederlands492 blz.9789078972150
17e druk
21-6-2022
Zoals ieder vakgebied verandert en vernieuwt marketing zich soms sneller dan vakliteratuur en studieboeken kunnen bijhouden. Meer
gebondenNederlands708 blz.9789001268695
10e druk
25-4-2022
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Meer
gebondenEngels289 blz.9780470827413
1e druk
'ROI of Social Media' legt de tactieken en hulpmiddelen bloot die worden gebruikt binnen de grootste en meest succesvolle bedrijven en agentschappen voor het monitoren en de te nemen maatregelen bij return on investment in social media. Meer
gebondenEngels154 blz.9781119092896
1e druk
2-6-2015
The practical, expert guide to reaching the new consumer Customer–Centric Marketing is a comprehensive game plan on succeeding in the new marketing landscape by focusing on the customer. Meer
paperbackNederlands219 blz.9789083360737
1e druk
12-1-2024
Dit boek geeft bestuurders en managers de kennis die zij nodig hebben om succesvol de transitie naar een datagedreven organisatie te realiseren. Het boek behandelt de relevante thema’s die spelen, zoals vragen over AI, cyberveiligheid en privacy. Meer