Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Managementrubriek

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
13 resultaten
Alle producten

Trefwoord: Datagestuurde-marketing

paperbackNederlands308 blz.9789001078485 2e druk 4-4-2023
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1793
Evenals de eerste editie is het boek een brede afspiegeling van het gebruik van data: van metrics tot privacy, data-communicatie en optimalisatie.  Meer
51,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands452 blz.9789024400584 3e druk 1-9-2021
Handboek Marketing 4.0 laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing.  Meer
41,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
ingenaaidEngels9781118733899 15-9-2014
Dit boek bevat een strategische routekaart voor leidinggevenden die de chaos willen uitwissen en willen beginnen het competitieve voordeel en groei die te bereiken is met big data.  Meer
32,62
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels240 blz.9780470583784 1e druk
Wat klanten online over u zeggen is belangrijker dan ooit. Het maakt niet uit of u online verkoopt, of via vertegenwoordigers, of via distributiekanalen.  Meer
27,12
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
e-bookEngels300 blz.9789492196071 1e druk 9-9-2015
andere uitgaves beschikbaar
'Online Brand Identity' helpt je optimaal gebruik te maken van alle datasignalen die het internet biedt, maar ook van het creatieve canvas waarmee je merken tot leven brengt.  Meer
44,25
Direct te downloaden
paperbackNederlands160 blz.9789089655172 2e druk 24-2-2020
Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te vergelijken, waardoor je al snel in een prijsconcurrentiestrijd belandt.  Meer
34,99
Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenEngels208 blz.9781119668510 1e druk 20-4-2021
In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the “Four P’s of Marketing,” Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers’ needs and make a difference in the world.  Meer
34,-
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands346 blz.9789001753634 1e druk 19-4-2022
Verkooppositie Positie #1670
Top 100 6 dagen in de top 100
De mogelijkheden die het evenement biedt om de kracht van live-communicatie succesvol in te zetten zijn ongekend. De toevoeging van beleving en emotie brengen de boodschap van het hoofd naar het hart.  Meer
53,96
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands492 blz.9789078972150 17e druk 21-6-2022
Zoals ieder vakgebied verandert en vernieuwt marketing zich soms sneller dan vakliteratuur en studieboeken kunnen bijhouden.  Meer
29,95
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen
gebondenNederlands708 blz.9789001268695 10e druk 25-4-2022
Verkooppositie Positie #347
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen.  Meer
87,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenEngels289 blz.9780470827413 1e druk
'ROI of Social Media' legt de tactieken en hulpmiddelen bloot die worden gebruikt binnen de grootste en meest succesvolle bedrijven en agentschappen voor het monitoren en de te nemen maatregelen bij return on investment in social media.  Meer
38,12
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels154 blz.9781119092896 1e druk 2-6-2015
The practical, expert guide to reaching the new consumer Customer–Centric Marketing is a comprehensive game plan on succeeding in the new marketing landscape by focusing on the customer.  Meer
27,12
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands219 blz.9789083360737 1e druk 12-1-2024
Verkooppositie Positie #4005
Dit boek geeft bestuurders en managers de kennis die zij nodig hebben om succesvol de transitie naar een datagedreven organisatie te realiseren. Het boek behandelt de relevante thema’s die spelen, zoals vragen over AI, cyberveiligheid en privacy.  Meer
27,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine