Filteren
Trefwoord
294 resultaten
gebondenNederlands208 blz.9789047010371
1e druk
26-5-2017
andere uitgaves beschikbaar
De disruptieparadox ontkracht de mythe van disruptie, schetst de verborgen paradoxen en geeft 5 stappen naar echte innovatie. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789047012306
1e druk
17-6-2019
Technologiegedreven disruptie is overal; geen enkele sector lijkt gespaard te blijven. Veel organisaties voelen zich als een kikker in een pan met water die langzaam aan het opwarmen is. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789089655110
1e druk
18-9-2020
andere uitgaves beschikbaar
Realiseren van echte vernieuwing, een uitdaging waar veel organisaties mee worstelen. De weg van droom naar daad blijkt vaak lastig. Meer
e-bookNederlands208 blz.9789047010388
1e druk
24-5-2017
andere uitgaves beschikbaar
Als bedrijven ten onder gaan, is dat maar zelden een direct gevolg van disruptie, oftewel van een innovatie die de bestaande markt compleet verdringt. Meer
paperbackEngels128 blz.9789082838206
1e druk
6-4-2018
The book is focused on evidence, not opinion, and offers real-world examples of companies that underwent digital disruption and how they now bank extremely healthy digital sales. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789024408696
1e druk
16-5-2017
De kracht van platformstrategie gaat over nieuwe manieren om klanten en aanbieders bij elkaar te brengen. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789089655554
1e druk
1-4-2021
andere uitgaves beschikbaar
De wereld verandert in rap tempo. Dit zorgt voor fundamentele veranderingen. Je moet op andere manieren in de behoeften van je klanten voorzien. Meer
paperbackNederlands352 blz.9789047008330
1e druk
3-9-2015
andere uitgaves beschikbaar
In een tijd waarin ontelbaar veel nieuwe mogelijkheden en kansen zich voordoen, is een nieuw soort business opgestaan: de Exponentiële Organisatie. Meer
paperbackNederlands215 blz.9789462156463
1e druk
8-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
In hun boek Leiderschap in de digitale wereld onderzoeken Ralf Knegtmans en Ylva Poelman wat de gevolgen daarvan zijn voor organisaties en de benodigde eigenschappen van hun leiders. Meer
paperbackNederlands142 blz.9789492221339
1e druk
12-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek helpt Brechtje de Leij je met duidelijke voorbeelden en praktische tips om je business klaar te maken voor het huidige mobiele tijdperk. Meer
paperbackNederlands229 blz.9789081786638
1e druk
31-12-2016
'Trends in business & IT & OT 2017/2018' is al sinds jaar en dag een gids voor managers die inzicht willen krijgen in de zin en onzin van business & IT ontwikkelingen. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789047003496
5e druk
14-6-2012
Michiel Muller bouwde op jonge leeftijd met oprichter Marc Schröder de benzineketen Tango uit tot een internationaal succes. Na de verkoop van Tango richtte hij met Schröder Route Mobiel en recentelijk Bieden en Wonen op. Meer
gebondenNederlands96 blz.9789047012504
1e druk
7-3-2019
In zijn meest recente bestseller De disruptieparadox legt Menno Lanting de aard van disruptie bloot en doet hij suggesties voor hoe organisaties ermee om kunnen gaan. Meer
paperbackEngels166 blz.9789081880046
1e druk
5-4-2025
Drawing from hundreds of real-world projects in mass-market industries, he reveals why true progress is not about tearing down what exists, it is about knowing what to fix and what to leave alone. Meer
paperbackNederlands97 blz.9789492693068
1e druk
18-9-2018
Ondernemers met ambitie breken met conventies en gaan op zoek naar innovatie die markten openbreekt. Meer
e-bookNederlands362 blz.9789047009146
1e druk
16-12-2015
andere uitgaves beschikbaar
'Nooit Af' gaat over wat er gebeurt nu iedereen kan vrij publiceren, dupliceren en produceren en wat de impact is op de maatschappij en economie. Meer
e-bookNederlands160 blz.9789089655561
1e druk
17-6-2021
andere uitgaves beschikbaar
De wereld verandert in rap tempo. Dit zorgt voor fundamentele veranderingen. Je moet op andere manieren in de behoeften van je klanten voorzien. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789089653710
1e druk
5-7-2017
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek laat Mike Hoogveld zien hoe je door te denken als een startup slimmer, wendbaarder, creatiever en innovatiever kunt worden. Meer
paperbackEngels272 blz.9789082838220
1e druk
28-9-2022
Tech is changing the world, and large organizations are adapting on the fly. But why do most digital initiatives crash? Meer
gebondenEngels448 blz.9781119906247
3e druk
17-4-2023
The ultimate marketing resource from the world's leading scholars From the world's #1 MBA marketing program comes the latest edition of Kellogg on Marketing, presented by Philip Kotler and Alexander Chernev. Meer