Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									8 resultaten
								
								Trefwoord: Merkvertrouwen
				paperbackNederlands670 blz.9789043037013
				5e druk
				27-5-2022
										
			
						Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels174 blz.9780470976319
				1e druk
				25-5-2011
						
						'Beyond the Familiar' biedt bedrijven een praktisch framework bij het bereiken van organische groei voor de lange termijn. In deze uitgave hebben de auteurs een focus op klant en innovatie en geven zij een aantal specifieke adviezen en voorbeelden.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands240 blz.9789024426645
				1e druk
				23-9-2019
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Praktisch, scherp en duidelijk. Met onverwachte invalshoeken en inspirerende cases. Veel handige tips en een direct toepasbaar stappenplan.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands425 blz.9789043033084
				4e druk
				
						
						In deze herziene vierde editie zijn de inzichten van Keller door Heijenga en Schoppen verdiept, verbreed en geactualiseerd met relevante inzichten in...					 Meer
							
			
								70% KORTING
			
				gebondenEngels407 blz.9789043037259
				7e druk
				8-8-2022
										
			
						Following the publication of the Dutch edition of this book in 2002, Brand Design has become a household name in many boardrooms and educational courses.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands124 blz.9789090386621
				1e druk
				7-6-2024
						
						Wie wil ik als merk zijn, voor wie, waarom en in welke woorden kan ik die boodschap het best aan mijn klanten overbrengen? Dit boek helpt je op een praktische en snelle manier deze vragen te beantwoorden.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels334 blz.9780471690160
				
				
						
						Het voorwoord door marketing goeroe Philip Kotler zet de trend voor een uitvoerig overzicht van de meest recente strategieën om merken op te bouwen en te doen groeien.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels249 blz.9780749477172
				3e druk
				3-3-2013
						
						Market to Generations Y and Z more effectively by learning how to remain a relevant, appealing brand in the eyes of the most sceptical generations.					 Meer