Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									13 resultaten
								
								Trefwoord: Visual-design
				paperbackNederlands340 blz.9789464015928
				1e druk
				22-8-2022
						
						Om de ruis in visuele communicatie zoveel mogelijk weg te werken en het creatieve proces vlotter te laten verlopen, biedt dit boek managers en grafisch ontwerpers een gemeenschappelijke taal om te communiceren over hun designnoden.					 Meer
							
			
								
				ingenaaidEngels260 blz.9781118423998
				1e druk
				30-10-2012
						
						Succesvol presenteren met behulp van storytellingtechnieken en visueel design, dat is wat dit boek belooft en levert.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels288 blz.9781119691495
				4e druk
				18-6-2021
						
						The book offers principles, theories, step-by-step instructions, and advice from esteemed experts to guide you through the fundamentals of advertising design and the creative process.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands119 blz.9789491998195
				1e druk
				20-10-2015
						
						Met het cursusboek van Serasta wordt stap voor stap alles uitgelegd wat u moet weten om het programma te gebruiken					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands144 blz.9789490463403
				1e druk
				7-3-2015
						
						Dit boek gaat niet over de presentatie maar juist ook over het onderliggende verhaal en hoe je dit met slides moet insteken.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands320 blz.9789463722964
				1e druk
				12-3-2021
						
						Infographics of informatieve illustraties maken een steeds belangrijker deel uit van de beeldtaal waarmee iedereen in de samenleving dag in dag uit wordt geconfronteerd.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels320 blz.9789490947729
				1e druk
				14-10-2016
						
						Wanneer zegt een beeld meer dan duizend woorden? Op dit soort vragen geeft 'Visual Language' antwoord. Voor iedereen die met de publicatie van beeld te maken heeft of krijgt.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands121 blz.9789082373288
				1e druk
				29-1-2020
						
						andere uitgaves beschikbaar
In begrijpelijke taal wordt besproken wat het belang is van vormgeving, hoe vormgeving kan worden beschermd en wanneer inbreuk wordt gemaakt op de betreffende intellectueel eigendomsrechten.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels432 blz.9781119174325
				1e druk
				8-7-2016
						
						If you're a small- to medium-size business owner, a first-time proposal writer in a medium-size company, or a sales representative, you know that a written proposal (printed or electronic) is still a common, personal, and effective way to win business.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands256 blz.9789492790439
				1e druk
				2-6-2023
						
						In 30 lessen, verdeeld over 6 categorieën leer je alles wat je moet weten over het succesvol ontwikkelen en lanceren van digitale producten.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands208 blz.9789492493941
				2e druk
				20-3-2020
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels351 blz.9780970601971
				1e druk
				1-6-2012
						
						'Show Me the Numbers: Designing Tables and Graphs to Enlighten' is het meest toegankelijke en praktische boek over tabellen en grafieken.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands96 blz.9789024414680
				7e druk
				11-3-2009
										
			
						Dit boek biedt u handvatten waarmee u via een aantal stappen komt tot een goed eindresultaat als u een beleidsadvies moet schrijven.					 Meer